Kantina

To elevar skal handle i kantina

Kantina er den naturlege samlingsstaden for deg som elev.

Skulekantina har i sommar fått nytt kjøkken. Vi håpar å ha kantina klar til skulestart.  Vil legg ut info på teams og på infoskjermane om framdrifta.

Den er ope alle skuledagar mellom kl. 08:30 - 14:15.  Det er Magnar Fjetland som er kantinebestyrar på skulen.
Kantina er stort sett stengd på møtefredagar, men han kan ha eit lite utval desse fredagane.
Vi legg ut informasjon om meny og endringar i opningstidene på teams og på infoskjermane.

• Påsmurt med ulikt pålegg
  • Tineprodukt
  • Salatbar
  • Frukt/smoothie
  • Varme rettar ca 2. gonger pr veke. Info på teams og på infoskjermane
  • Is (april-august)
  • Bakst

I kantina kan du få kaldt vatn frå automat og fylle på eiga vatnflaske.

Betaling

Du kan betale med kort eller kontant.

Middag etter skuletid

Nytt av året er at skule vil tilby alle elevane til å ete middag på skulen ein gong i veke. Middagen vert servert frå kl. 16:00-17:00. Det må vere minimum 5 personar må melde seg på.  Du melder deg på dagen før via teamskanalen V-HOY-Alle HVGS. Her legg Magnar og ut menyen.  Pris kr 50,- og det er bindande påmelding.  Dag for middag og oppstart legg vi ut på teams.

Gratis skulefrukost

Elevane våre får gratis skulefrukost i kantina to gongar i veka mellom kl. 08:00-08:30.
Vi varierer mellom brødskiver, med eit godt utval av pålegg og havregraut. I tillegg får du juice, melk og kaffi.
Dette skuleåret er det skulefrukost kvar tysdag og torsdag.  Oppstart torsdag 24. august.

Du kan bidra til eit godt kantinetilbod

Det gjer du ved å bruke kantina og ikkje reise på butikken og handle i friminutta.

Du må gjerne kome med innspel om det er noko dei ønskjer kantina skal lage eller selje. Ta kontakt med Magnar eller ta det opp i elevrådet.

For at kantina skal vere ein hyggeleg stad å vere, ønsker vi at alle brukar miljøstasjonane og ryddar etter seg.  På Høyanger vgs. sorterar vi matavfall.

Magnar Johan Fjetland

Kantinebestyrar