Elevråd

Dei 5 elevane som sit i elevrådstyret ved Høyanger vgs står oppstilt foran eit stort eiketre

Elevrådet skal ta opp saker som du som elev synes er viktige.

Elevrådet skal fremje fellesinteressane til elevane på skulen, og arbeide for å skape eit godt lærings- og skulemiljø. Elevrådet kan uttale seg i alle saker som gjelder skulen, men de har ikkje mynde til å avgjere sakene. Dette kan for eksempel vere saker om skulemiljøet, opplæringa, ordensreglementet og velferdsinteressane til elevene.

• Elevrådet består av tillitselev og vara frå kvar klasse
  • Fem av tillitselevane og vararepresentantane blir valde til å sitja i elevrådsstyret
  • Leiar og nestleiar er representantar i skulemiljøutvalet og lokalt arbeidsmiljøutval.
  • Elevrådet vel to representantar med vara til Høyanger  ungdomsråd

Ved Høyanger vgs. er elevrådet ansvarleg for å arrangere juleball for heile skulen.  Dette skjer på kveldstid i siste veka før juleferien.
Dei søkjer om midlar frå elevfondet til elevorgansisjonen for å finansiere juleballet.

Elevrådsstyret 2023/24

Leiar Ariana H. Rasdal 3STA
Nestleiar Jarl Ivar H. Mjånes 1TPA
Styremedlem Helene G. Longfellow 1STA
Styremedlem Veslemøy Østerbø 2STA
Styremedlem Knut Olav N. Eldevik 2ELEA

Her finn du oversikt over alle tillitsvalde i dei ulike klassane samt kven som er medlem i dei utlike utvala (PDF).

Reidun

Kontaktperson for elevrådet