Oppstillingsbilete av klasse 1TPA

Litt om skulen vår

Høyanger vidaregåande skule held til i eit moderne skulebygg sentralt i Høyanger, tett ved Høyangerbadet og idrettsanlegget. Vi har 156 elevplassar og er omlag 30 tilsette. Vi tilbyr programområda studiespesialisering, elektro- og datateknologi, teknologi- og industrifag, helse- oppvekstfag og påbygg. For vaksne har vi tilbod innan helse- og oppvekstfag (vg1)
Teikning av Høyanger vgs. Bygget er oransje med blå himmel og eit svart tre siden av skulebygningen

Studietilbodet vårt 2024/25

Søk skuleplass hos oss! Vi har to nye studietilbod neste skuleår!
Elevar i klasserom

Miljøet på skulen vår

Det er viktig for oss at du skal trivast på skulen. At skulen er liten gjer det lettare for deg å bli kjent med andre elevar og dei tilsette. Vi er opptatt av at miljøet ved skulen er trygt og godt for alle og at alle er hyggeleg mot kvarandre.

Aktuelle saker

15.03.2024

Nesten "reint bord" i Fylkesmeisterskapen

Vg1 Elektro- og datateknologi si ungdomsbedrift er kåra til fylkes beste!

Heile 1ELA klassen står oppstilt med alle premiane dei vant

Erasmus+ tur til Padova Italia

Det nærmar seg avreise til Italia for dei fire elevane i 2STA.

Fire elevar står oppstilt foran ein av inngangane til skulen
04.03.2024

Fylkesmeisterskapen i Ungt Entreprenørskap

Hoyanglampa er elevbedrifta til vg1 elektro ved Høyanger vgs.

Logo Hoyanglampa UB.  Lyspære og firmanamnet skrevet med svart med oransje bakgrunn